zaterdag 18 oktober 2008

Amigurumi

Yep...ik ga haken en ben benieuwd of het mij zal lukken. Al een hele poos heb ik al zitten kijken op het internet naar deze beestjes, poppetjes en andere grappige figuurtjes. En de kleuren die ze gebruiken, het is gewoon fantastisch....Ze noemen deze cutie things 'Amigurumi' en het is Japans.

Ik heb deze 2 boekjes besteld bij http://www.hobbydoos.nl/


Dit is een klein boekje, maar er staan hele leuke patronen van vlindertjes, vissen, duizendpoot met een hoedje en nog veel meer.

In dit boekje staat er beschreven over de gebruikte steken, materialen en ook foto's 'stap voor stap'.

5,99 euro - ISBN 90 5877 5836






Ook dit is een leuk boekje met hele grappige patronen van marsmannetje, kreeftje, zwijntje, etc.

Ik kan niet zo goed haken en hier wordt wel duidelijk verteld over de techniek van haken en tips.

De werkwijze is helder geschreven met foto's.

9,95 euro - ISBN 97890 213 38101


Nu nog wat wol kopen...!!!!

Geen opmerkingen: