zondag 10 februari 2008

Portemonneesluiting



Portemonneetjes zijn leuk om te maken van restjes stof. Je hebt voor dit model ongeveer 25 x 16 cm nodig.



Om te bevestigen aan een portemoneesluiting raden we je aan om textiellijm HT2 Gütermann te gebruiken. Deze lijm is van zeer goede kwaliteit [4 tot 5 portemonnees].

Doe de lijm "ruim" in het gleufje....ik bedoel dus echt ruim....de eerste keer was bij mij een mislukking omdat ik te weinig heb in gedaan.


Wanneer je dit al hebt gedaan doe dan ook wat lijm op het randje en daarna laten drogen voor ca. 5-6 minuten. Het is makkelijker om per gleuf te werken anders wordt het een smeerboel.


Met een tangetje of i.d. duw je het naar binnen. Werk van buiten naar het midden toe. Wacht een paar uren, tot de lijm goed droog is, voordat je je portemonnee gaat gebruiken.


4 opmerkingen:

www.martinemussies.nl zei

'k Kwam via een Google-ad op je webwinkel en vandaaruit op dit log. Wauw, wat een leuke ideetjes, allemaal! 'k Ga er zeker eens mee aan de slag :D ennuh... wie weet voel je iets voor een artikeltje in Encore!Magazine? Lijkt me leuk! Veel suc6 met je gave hobby, liefs van Martine

~ www.martinemussies.nl
~ www.encoremagazine.nl

Robin-Eva zei

Het lijkt mij helemaal te gek....! Ik heb je sites doorgegeven aan vrienden die helemaal gek zijn op klassieke muziek.

Groetjes

Anoniem zei

Ik heb al een hele poos zo'n beugeltje en wist niet hoe ik de stof moest vastmaken. Niemand kon me helpen. Dank voor je uitleg!

Unknown zei

Hartelijk dank voor deze duidelijke tutorial. ik volg je blog